Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (28)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Гребінник Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Гребінник Л. В. 
Особливості навчання німецькій мові за фаховим спрямуванням студентів вищих навчальних закладів спеціальності 8. 040201 "Соціологія” [Електронний ресурс] / Л. В. Гребінник // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філологічна. - 2011. - Вип. 19. - С. 377-381. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2011_19_61
Попередній перегляд:   Завантажити - 304.01 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Гребінник Л. В. 
Технології навчання аудіюванню студентів вищих навчальних закладів у практичному курсі німецької мови з застосуванням бланкових методик [Електронний ресурс] / Л. В. Гребінник // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія і педагогіка. - 2010. - Вип. 15. - С. 45-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2010_15_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 263.524 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Гребінник Л. В. 
Реалізація нових практик формування аудитивної компетентності на заннятях з німецької мови як другої іноземної у закладах вищої освіти [Електронний ресурс] / Л. В. Гребінник, С. М. Буленко, Л. В. Коваленко // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 180. - С. 65-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2019_180_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.016 Mb    Зміст випуску     Цитування
4.

Білозор Н. В. 
Вміст VEGF, ЦОГ-2, ПГЕ-2 у сироватці крові хворих на пухлини голови та шиї в динаміці конформної променевої терапії [Електронний ресурс] / Н. В. Білозор, С. В. Артюх, Н. А. Мітряєва, В. П. Старенький, Л. В. Гребінник // Український радіологічний та онкологічний журнал. - 2018. - Т. 26, № 2. - С. 93-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/URLZh_2018_26_2_9
Мета роботи - вивчення вмісту фактора росту ендотелію судин (VEGF), циклооксигенази-2 (ЦОГ-2) і простагландину Е-2 (ПГЕ-2) у сироватці крові хворих на пухлини голови та шиї (ПГШ) у динаміці конформної променевої терапії (ПТ). Обстежено 22 пацієнти з плоскоклітинним раком віком від 29 до 79 років. ПТ проведено з застосуванням методик багатопільного конформного опромінювання на лінійному прискорювачі Clinac 600C, використано режим класичного фракціонування. Вибір обсягів опромінення у планувальній системі (Varian Eclipse 8.9) проведено відповідно до керівництва ICRU 50 & 62. Для визначення вмісту факторів ангіогенезу VEGF, ЦОГ і ПГЕ-2 забір крові у пацієнтів проводили до початку опромінення та після курсу лікування. Доведено, що вміст VEGF, ЦОГ-2 і ПГЕ-2 у сироватці крові 91 і 86,4 % хворих на ПГШ до початку конформної променевої терапії є вірогідно вищим, ніж у групі порівняння. Після курсу ПТ у хворих на ПГШ за регресії пухлини (77,3 %) визначали зниження рівня VEGF у 1,8 разу у порівнянні з показниками до лікування, а вміст ЦОГ-2, ПГЕ-2 практично не змінювався. У цьому випадку місцеві променеві реакції не перевищували II ступеня, гематологічна токсичність - I ступеня. Спостерігали високий рівень VEGF до лікування у групі хворих із прогресією (22,7 %) пухлинного процесу, після лікування у них рівень VEGF залишався високим на тлі незмінно високих рівнів ЦОГ-2 і ПГЕ-2. Аналіз отриманих результатів показав, що зміни рівня VEGF збігалися з об'єктивною відповіддю на променеве лікування. За регресії пухлини спостерігається вірогідне зниження рівня VEGF, що свідчить про ефективність ПТ, у разі прогресії спостерігали стабільно високий рівень VEGF, що є несприятливою ознакою та пов'язано, можливо, з резистентністю пухлини до проведеної терапії. Визначено динамічні зміни показників VEGF у сироватці крові хворих на ПГШ під час ПТ на тлі об'єктивної відповіді на лікування. З'ясовано, що рівні ЦОГ-2 і ПГЕ-2 залишаються високими після ПТ у хворих на ПГШ.
Попередній перегляд:   Завантажити - 355.319 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Гребінник Л. 
Автостереотипна та гетеростереотипна складова мовного образу [Електронний ресурс] / Л. Гребінник, С. Буленок, Л. Коваленко // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Філологія (мовознавство). - 2022. - Вип. 34. - С. 71-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_filol_2022_34_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 492.463 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Гребінник Л. 
Формування ключових іншомовних компетентностей з німецької мови в умовах дистанційного навчання у вищій школі [Електронний ресурс] / Л. Гребінник, С. Буленок, Л. Коваленко // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. - 2021. - Вип. 38. - С. 82-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2021_38_8
Висвітлено актуальне питання можливостей реалізації компетентнісного підходу у викладанні іноземних мов в умовах переходу до дистанційної форми навчання. Застосовуючи емпіричні методи дослідження (опитування учасників навчального процесу, пряме спостереження за реалізацією дистанційного навчання в закладі вищої освіти, аналіз звітної документації викладачів) та спираючись на власний емпіричний досвід, автори шукають оптимальні шляхи реалізації компетентнісного підходу в онлайн-площині. Запропоноване авторами власне бачення організації дистанційної роботи з дисципліни "Друга іноземна мова (німецька)" базується на практичному досвіді використання навчальної онлайн-платформи Office 365. Описано навчальний інструментарій, пропонований цією платформою, який оптимально задовольняє потреби викладання названої дисципліни за більшістю показників. Наголошено на необхідності використання єдиного навчального середовища, зумовленій потребою у дотриманні чіткого розкладу занять, налагодженні взаємодії учасників навчального процесу, організації самостійної роботи та оцінювання результатів навчальної діяльності. Шляхом порівняння можливостей традиційного аудиторного заняття та онлайн-уроку з'ясовано, що і традиційна, і дистанційна форми однаково ефективно дозволяють реалізувати концепцію компетентнісного підходу до мовної освіти. Характеризуючи головні ознаки цього підходу, показано можливості по-новому осмислити традиційний дидактичний інструментарій та вказано на низку переваг онлайн-навчання, виявлених у процесі викладання іноземної мови (німецької): підвищення мотивації навчальної діяльності за рахунок інтерактивності, активізація комунікативної взаємодії учасників навчального процесу, автономність та актуалізація вектору самоосвіти). Перспективним напрямом дослідження у теоретичній площині є методика формування цифрових компетентностей учасників освітнього процесу, а у практичному аспекті потребує розробки інструментарій інформаційно-комунікаційних технологій, орієнтований на потреби викладання іноземних мов, для реалізації якого важливу роль відіграють міждисциплінарні зв'язки.
Попередній перегляд:   Завантажити - 454.743 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського